Taiteessa on termi sekatekniikka, se sopii mielestäni elämään kokonaisuudessaakin. Jos rohkenee käyttää sekatekniikkaa voi lopputulos olla yllättävä, yllättävyydessäänkin juuri sopiva. Kaikkea tarvitaan: elämän kepeää ja höttöistä marenkia kuin myös kirpeää sitruunaakin. Tämä blogi on sekatekniikkaa kaikella tapaa. Läpikulkevana pohjavirtana kulkee kuitenkin huumorilla höystetty kiitollisuus.

torstai 8. maaliskuuta 2012

jos olisin aloittanut...

Huokaus. Jos olisin aloittanut siivoamaan silloin, kun ajattelin olisin jo nyt siivonnut ja käynyt saunassa ja nauttisin nyt Tolun tuoksusta siistissä kodissa. Mutta en aloittanut ja nyt olen tässä voivottelemassa. Meillä on järjestys edelleenkin säilynyt jo useamman viikon ajan oikein hyvänä, meidän järjestykseksi.

 Katselin aamulla mitkä asiat vaativat palautumista paikoilleen. Minun kassini, minun vaatekasani, minun koruni, minun huivini, minun meikkini, minun hiuslakkani, minun, minun, minun ja hah, löytyihän se..... miehen siistissä pinossa oleva t-paitakokoelma.

En tiedä kuinka voin innostaa ketään touhuamaan minun tavaroitteni kimpussa, ei kyllä taidan mennä nyt keräämään romppeeni. Nopsa imurointi, vessat ja pieni moppaus, eikös se ole sitten siinä. On se. Riittävän hyvä on aina tarpeeksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos postistasi, on mukava saada sitä :)